Saturday, September 9, 2023

Kirjandusosakond: Täheaeg 22. Kalifaadi viirastused ja muud juttu

 


Alustuseks


Juba 2004 aastast korraldavad Eesti Ulmeühing ja Kirjastus Fantaasia ulmejuttude võistlust. Seekordne oli siis järjekorras kurat-teab-mitmes.
Ausõna, ei viitsi arvutada. 

žüriisse kuulusid sel korral Eva Luts, Laura Loolaid, Andri Riid, Häli Kivisild ja Tõnis Andreas Hallaste. Osales 59 tööd.

Ja põhjuseks miks see mu blogis kajastub see, et ka sel korral õnnestus mul skoorida kaheksas koht ( ja palju tugevama looga 21-28 koht) ja seda mitte ainuisikuliselt vaid jagatuna Lüüli Suuki ja Piret Freyga,


 
                           Poosemas Täheaegade ja Lüüli Suukiga


Asjast

Igal juhul on mu leebema otsa nordic-fantasy lugu "Igaviku väravale," mille läbivaks mõtteks on mineviku teadmiste tallel hoidmine ja vajadus selle järele, nüüd loetav ja saadav kogumikus "Täheaeg 22. Kalifaadi viirastused" ja seda siis koos paljude teiste lugudega.
Kui head need on  sellest annan ka kindalsti siin blogis teada, aga esialgu olen lugenud paberilt üle vaid enda loo ja Lüüli Suuki "Vikatimehe." Nende kohta võin sega kindlalt öelda, et on head lood. Ausalt. Üks ühte moodi, teine teist moodi.
Ülejäänutega tutvumne on seega praegu käsil ja kõrvetada pole veel saanud.


Aga


Möla mölaks ja seega - hankige endale "Täheaeg 22. Kalifaadi viirastused" kas siis kuskilt raamatukauplusest või ca kaks korda odavamalt Kirjastus Fantaasa kodulehelt, mis asub SIIN.


Mis veel


Suisel Estconil õnnestus mul skoorida oma viies ulmeauhind, Stalker, ja seda siis 
Parima  lühiromaani kategoorias oma "Täheraua saagaga," mille kohta leiab veidi rohkem infot  SIIN.

Lisaks tiksub KulKas ja ootab rahastust mu järjekordne jutukogu pealkirjaga "Götterdämmerung." Pöialdume ja/või närime küüsi, eks ole. Või võtame hoopis rahulikult. Las tiksub.

Võin oma esimese jutukoguga,"Raske vihm" (Info SIIN) võrreldes selle kohta öelda, et tegemist on kas just parema, aga kindlasti tasemelt ühtlasema kogumikuga, kuna koondab see lugusid aastatest 2021-2023, samas, kui 2020 ilmunud "Raske vihma" vanim lugu oli alustatud aastal 2007 ...

Igal juhul, kui Kulka on heatahtlikult naeratanud, siis räägin sellest lähemalt. 

Lisaks on mul nüüd Instagram profiil #manfredkalmsten , kus jagan enda loomega seonduvat infi. Ei mingeid kassipilte ja imalaid muusikavideoid, ausõna. Jälgige ja eks ma jälgin siis teid ka... 
Seniks aga .. 


 -Side lõpp

Manfred Kalmsten






                Poosemas Joel "Metsavana" Jansi ja Meelis Kraftiga ning meie vastvõidetud Stalkeritega

No comments:

Post a Comment