Monday, November 20, 2023

Kirjandusosakond: "Götterdämmerung" on käes!

 




Asi...


Tuleb vist ülevoolaava pidulikkuseta teada anda, et mu uus võsuke nimega "Götterdämmerung" on trükikojast välja veerenud ja peagi võib teda leida ka poodidest. 


Tegemist siis...


... mu viimaste aastate loomingut koondava kogumikuga, kus siis kokku kaheksa lugu, mille temaatika varieerub urban-fanasy'st kuni postapokalüptikani, vahepeatustega näiteks aurupunkil ja (anti-)kangelasfantaasial. 

Ma ei oska võrrelda mu eelmise täieverelise segajutukogu "Raske vihma" ja "Göttedämmerungi" tippude kõrgust ja madalamate kohtade madalsust, aga võin jugelt öelda, et tegemist on kindlasti tasemelt ühtlasema kogumikuga.

Eks olen ma ju ise kogenum ja vilunum ning paratamatus on see, et eemise kogumiku lood olid kirjutatud ca kümme+ aastase perioodi jooksul. Seekord oli ajaauk väiksem ja sealt ka lugude ühtsus.

Aga olge rahulikud, pole vaja karta, et lood seetõttu üksteise saranased on, ei. Valisin siia välja lood just selle järgi, et oleks mitmekihilisem pilt ja et kangutada endalt korrakski "traditsioonilise fantasy'i autori" kuulsusrikas oreool, mis mulle paraku siin-seal omistatud  on.



Aeg tänada ja ...




.. seega, tänan veel ülevoolava tänulikkusega Lüülit ja Käärameest. Esimest emotsionaalse toe ja motivatsioonipisikute eest rasketel perioodidel ja teist nii mõnegi inspiratsioonisädeme süütamise eest  - illegitimi non carborundum!


Lisaks neile lähevad ränusõnad veel Mairi, Elo, Silja, Erkki, Tarzi, Kilpkonna, Triinu, Katrini, Kristo, Jaile, Krafinna ja Metsavana aadressile, kes on olnud lugude valmismisperioodie väsimatute testlugejate rollis ja looulikult ka kõiki sõpru-tuttavaid, kes mind ühte- või teistviisi toetanud on.


Ja last but not least - mu tänusõnad lähevad ka Eva, Atsi, Kati ja Liisi suunas, kes selle kogumiku ilmumise tehniliselt võimalikuks tegid.

Aitähh.


- Kalmsten, side lõpp


                                            Esikaas: Liis Roden

No comments:

Post a Comment